keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Nimetön

En keksi otsikkoo tähän..
Miun fiilis on tosi sekalainen. Oon väsynyt, stressaantunu, iloinen, vähän surullinen ja ikävöin ihmistä, mut silti oon onnellinen
Oon tosi ilonen siitä, et ossaan iloita pienistä asioistakin, välillä mieli on maassa, mut kun jotain kivaa tapahtuu niin iloitsen siitä ja oon onnellinen. Ja nyt varsinkin ooon onnellinen ja ilonen kun kuulin kivan jutun eräästä ihmisestä :) 

Työssäoppiminen loppuu huomenna, oon oottanu sitä et pääsee kouluun eikä tarvii herätä aamuisin 5 :D mut samalla tulee haikee olo lähtee tuolta, koska siellä on ollu kivaa. Vaikkakin välillä en ois millään jaksanu lähtee töihin ja haluun kotiin sieltä niin silti on kivaa. 
Tää biisi kuvastaa nyt hyvin tätä päivää :)

Viikonlopulta muutama kuva :) Kävin S:n kanssa kitteen paikallisessa, ja meillä oli kivvaaa ;) 
Minttukaakaoo:P
Enkä jaksa kirjottaa pitempää, bläääh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni! :)